sobota, 18 grudnia 2021

Święta, Święta!

 Coś mi dzieci marudzą, że nie czują ducha świąt.  Faktycznie, dziwny ten rok, poprzedni wcale nie był lepszy. Tylko kolejne fale, Delta, Omicron, a nawet IHU....

Mama wczoraj podesłała mi link z przepisem na szyszki... 

https://smaker.pl//przepisy-desery/przepis-szyszki-czekoladowe,193619,ritacreative.html

5 składników, szybko robi się masę, wyglądają super... tylko kto ma tyle czasu, żeby potem siedzieć, przebierać płatki śniadaniowe,  segregować na większe, średnie i małe, a potem układać je naprzemiennie rządkami?!

Jak usłyszałam w pierwszy dzień upragnionej przez dzieci przerwy świątecznej: mamo... nudzi mi się - już wiedziałam kto ten czas ma. 

Serdecznie polecam, zabawa uprzednia, dzieciaki miały przeróżne skojarzenia, ale wyszły naprawdę ok.



 




Wesołych!

2 komentarze:

  1. Wysłałam bo szyszki są przecudne. Podziwiam autorkę.
    Szczerze to nie wierzyłam, że przepis wykorzystasz ale...jednak!
    Uśmialiśmy się serdecznie😅
    Super zabawa dla wszystkich😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, nawiliśmy się świetnie, a jakie to dobre! X

      Usuń